Evropa mladýma očima

Čeština English
„Jedeme v tom společně“

  • Hlavní strana
  • Předsednictví
    • Co je předsednictví EU
    • České předsednictví EU
    • Akce českého předsednictví
    • Aktuality
  • Politika EU - mládež
    • Evropské vzdělávací programy
    • Program Mládež v akci
    • „Evropský rok“
  • Kampaň
    • O kampani
    • Pozvánky na akce
    • Reportáže z akcí
    • Archiv proběhlých akcí
  • Média
    • Tiskové zprávy
    • Napsali o nás
  • Soutěže
  • Zajímavé odkazy
  • Kontakt

Anketa

Jsme na konci předsednictví České republiky v EU. Jak na tebe působilo?

  • Podle mě to bylo opravdu dobré. 44%
  • Nebylo to špatné, ale zaznamenal/a jsem určité chyby. 12%
  • Průměrné, nikterak mě nepřekvapilo. 11%
  • Nic moc. Trochu ostuda. 18%
  • Příšerné. Pomalu se bojím odjet na dovolenou do zahraničí. 8%
  • Vůbec mě to nezajímá. Co to je EU? 7%

Celkem hlasů: 332

Zobrazit archiv anket »


Kalendář

Nejbližší akce

Nenalezena žádná akce

Zobrazit všechny akce »

<< září 2010 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Bannery

WebArchiv - archiv českého webu
Creative Commons License
Kampaň Evropa mladýma očima, jejímž autorem je MŠMT, ČRDM, podléhá licenci Creative Commons.
Vytvořeno na základě tohoto díla: www.evropamladymaocima.cz

EvropaMladymaOcima.cz > Předsednictví > Aktuality > Kampaň českého předsednictví

Kampaň českého předsednictví

Publikováno: středa, 1. října 2008, 8:00

Ve čtvrtek 4. září oficiálně odstartovala první část komunikační kampaně k českému předsednictví EU, která potrvá do zveřejnění loga v listopadu 2008. Kampaň představil na společné tiskové konferenci premiér M. Topolánek a vicepremiér pro evropské záležitosti A.Vondra, zodpovědný za koordinaci příprav předsednictví.

Kampaň nese název „Tváře českého předsednictví“ a jejím cílem je vzbudit zájem o otázky týkající se našeho předsednictví a přispět k pocitu národní hrdosti s tím, že ČR se v následujícím roce po dobu šesti měsíců stane „prvním mezi rovnými“ mezi členskými státy Evropské unie. Zároveň dnes poprvé Úřad vlády odtajnil část loga – jeho barvy, nikoli však jeho celkovou podobu, která musí dle tradice zatím zůstat tajemstvím.

Cílem první fáze kampaně je originální a zábavnou formou upoutat pozornost a vzbudit zájem Čechů, z nichž drtivá většina tvrdí, že pociťuje nedostatek informací o předsednictví, ale zároveň je aktivně nevyhledává a nevyužívá existující zdroje informací. Na první fázi kampaně naváže koncem roku část další, která již bude spíše vysvětlovacího charakteru.

Aby kampaň oslovila maximum lidí a dosáhla svého účelu, je spot, který je jejím ústředním nástrojem, postaven na vtipném příběhu, ve kterém vystupuje sedm slavných českých osobností z různých oborů, které se prosadily doma i ve světě. Neméně podstatným hrdinou příběhu je kostka cukru – český vynález z r.1843, který má dokonce v jihočeských Dačicích pomník. Ve spotu vystupují: architektka Eva Jiřičná, primabalerína Darja Klimentová, vědec a objevitel léků proti rakovině Antonín Holý, dirigent Libor Pešek a dále Tereza Maxová, Jaromír Jágr, Petr Čech. Všechny osobnosti účinkovaly v kampani bez nároku na jakýkoli honorář. Na spot se můžete podívat na vládním serveru pro Evropskou unii http://www.euroskop.cz.

« Zpět


MŠMT ČRDM SP DDM NIDM
Copyright © 2010 ČRDM | Created by Metallic Relation | vytisknout | ↑ nahoru